Logo slouží jako vizuální značka, která pomáhá identifikovat firmu mezi konkurenty.
Logo je jedinečným znakem, který pomáhá odlišit firmu od konkurence a vytvořit pro ni vlastní identitu. Když je logo dobře navrženo, může si ho lidé snadno zapamatovat, což zvyšuje pravděpodobnost, že se budou na firmu v budoucnu obracet.
Hlavní logo je naše výchozí a nejpoužívanější varianta. Obsahuje symbol na levé straně ve spojení s logotypem (slovním označením). Máme dvě varianty tohoto loga a používáme ho v minimální velikosti 30 px nebo 6 mm na výšku.
Základní šírka pro okraj (x) je definováno písmenem „e“.
Duch má šířku 1,5 x a výška se počitá podle poměru výšky
a šířky. Mezera mezi duchem a „Creepy“ je 1/2 x.
Mezi halvní zakázané varianty patří body 2, 3 a 6. Pozice ducha je přísně daná buď na začátku, nebo na konci jako upperindex. Dávat Creepy Studio pod sebe na center nebo doleva je zakázáno vzhledem k velke mezeře a nevzhlednosti
mezi řádky. Jinak má logo zakázáno jakékoliv nepoměrové smršťování nebo otáčení.
Popisek obrázku, situace nebo doporučení jak by se měl konkrétní prvek chovat.
Popisek obrázku, situace nebo doporučení jak by se měl konkrétní prvek chovat.
Popisek obrázku, situace nebo doporučení jak by se měl konkrétní prvek chovat.
Popisek obrázku, situace nebo doporučení jak by se měl konkrétní prvek chovat.
Doplňkový font pro kancelářské aplikace a dokumenty